Kako loyalty program može uštedjeti vaš novac

Kako loyalty program može uštedjeti vaš novac



Koji iznos trebate?

50 € (376,73 kn) 4000 € (30138 kn)

Koji rok plaćanja želite?

15 Dana 18 Mjeseci
Planirano vrijeme isplate : Danas u 09:11
Ukupan iznos za vraćanje:


Nove korisnike ne tražimo platnu listu za iznose do 400 € (3.013,8 kn) na maksimalan rok do 30 dana!

Prednosti za stare (postojeće korisnike): nije potrebna verifikacija osobnih dokumenata, mogućnost odobrenja bez platne liste



PRIMJER KREDITA: Uz zatraženi iznos 1.000,00 € (7.534,5 kn) na period od 150 dana, ukupan iznos sa svim pripadajućim troškovima iznosi 1.017,10 € (7.663,33 kn), uz EKS 7,13%, iznos Premije 17,10 € (128,09 kn) te iznos mjesečne rate 203,42 € (1.532,67 kn) (5 rata). Najveća EKS (Efektivna kamatna stopa): 7,15%, Fiksni tečaj konverzije: 1 € = 7.53450 kn
Procijenjeno vrijeme isplate je indikativno i ovisi o različitim faktorima, npr. imate li račun u istoj banci kao i vaš zajmodavac, da li ste odmah poslali svu potrebnu dokumentaciju i sl.

Loyalty program je sustav vjernosti koji štedi vaš novac

Teška su vremena, inflacija divlja, cijene divljaju još više i većina običnih ljudi kupuje na akcijama, ali ih je isto tako većina raspamećena samom idejom da bi za 5 namirnica koje toga dana trebaju trebali otići u 5 različitih trgovina, stajati u 5 različitih redova, pred 5 različitih blagajni da bi sve potrebno kupili po sniženim cijenama. Loyalty program je sustav vjernosti koji štedi vaš novac i vaše vrijeme jer nudi mnogo nagradnih bodova i drugih mogućnosti.

Svi potrošači znaju da akcije u svakoj trgovini vrijede za izabrane artikle toga dana u toj trgovini. U sljedećoj su drugi artikli sniženi, u trećoj neki opet drugi i tako bi u lovu na sniženja i akcije mogli svaki dan potrošiti cijeli dan da bi ušparali barem neki novac. Možda je bolje držati se jedne trgovine, uključiti se u njezin program vjernosti, skupljati bonuse, primati obavijesti o sniženjima, koristiti dodatne popuste na iznose u jednokratnoj kupnji.

I proizvodi na akciji i nagradni bodovi štede vaš novac

Loyalty program sve više primjenjuju veliki trgovački lanci, ali i online trgovine, a ako trgovci imaju jasna pravila i poštuju ih, kupci će im se stalno vraćati i nikada im neće zatrebati hitri kredit da bi sačuvali goli opstanak i prehranili obitelj u ovim teškim vremenima. I proizvodi na akciji i nagradni bodovi štede vaš novac, a ako ste uključeni u program vjernosti štede i vaše vrijeme jer ne morate trčati od trgovine do trgovine u lovu na popuste.

Stara mudrost kaže i “vrijeme je novac“, dakle ako kupujete uvijek na istom mjestu uz program vjernosti i sve njegove pogodnosti vi štedite ne dvostruko, nego trostruko. Lovite sve redovne akcije i sniženja, dobivate popuste na potrošeni iznos i skupljate nagradne bodove za buduće kupnje, a štedite i vrijeme. Ovaj program vjernosti postaje normativ modernog trgovanja i pošteni trgovci koji se drže pravila koja su sami postavili zadržavaju svoje stalne kupce jer i oni imaju koristi od toga.

Novac se može štedjeti na puno načina

Svakodnevna potrošnja se u kriznim vremenima svodi na kupovinu najnužnijih stvari po mogućnosti što jeftinije. No, ne morate otkidati od usta da bi uštedjeli, novac se može štedjeti na puno načina, a na kupovini potrepština za kućanstvo i prehranu starinske kućanice su uvijek znale uštedjeti. Moderne trgovine vam svojim programima vjernosti pomažu da to postignete na jedan komotniji i isplativiji način, što je u redu, jer u trgovini bez kupaca nema prometa ni dohotka.

Čak i ako ne morate voditi računa baš o svakoj pari, program vjernosti je dobra praksa za moguće iznenadne novčane teškoće. Novac je da se troši, ali trošiti ga treba razboriti i uštedjeti ga gdje god je to moguće je mudro. Neki ljudi iz čiste navike i komocije uvijek idu u iste trgovine, pa je uključivanje u program vjernosti posve formalna stvar koja se na kraju ipak isplati, a postoji i tvrdnja da su bogati ljudi bogati jer nisu rasipni.

Tagovi: