Germania casino
Na početku vas čeka 50 besplatnih vrtnji na igri Book of the Fallen bez uplate. Prvom uplatom dobivate 100% bonus do 500 €, 50 vrtnji i 5 € sportsku okladu. Drugom uplatom stiže 80% bonus do 300 €, 100 vrtnji i još jedna sportska oklada od 5 €. Treća uplata donosi 50% bonus do 200 €, 150 vrtnji i dodatnih 5 € za klađenje.
Igre koje su zabranjene u određenim zemljama

Igre koje su zabranjene u određenim zemljama zbog nasilja
Videoigre često prikazuju različite razine nasilja, a u nekim zemljama takav sadržaj smatra se neprihvatljivim te dovodi do zabrana određenih naslova. Primjerice, igra Mortal Kombat poznata je po svojoj brutalnosti i eksplicitnim scenama borbe, što je dovelo do njene zabrane u Australiji i Njemačkoj u vrijeme izlaska prvih nastavaka. Te države su smatrale da ekstremno nasilje prikazano u igri može negativno utjecati na mlađu populaciju te potaknuti agresivno ponašanje ili nasilne tendencije.
Još jedna poznata videoigra čija je distribucija bila zabranjena zbog nasilnih scena je Manhunt. Ovaj naslov bio je zabranjen u više država, uključujući Novi Zeland i Veliku Britaniju, zbog iznimno realističnog prikaza nasilja i brutalnih ubojstava.
Sličan primjer je i igra Postal 2, čija je distribucija zabranjena u Maleziji, Australiji i Novom Zelandu zbog sadržaja koji promovira nasilje kao oblik zabave.
Zanimljivo je primijetiti kako pojedine zemlje imaju različite standarde u procjeni nasilja u videoigrama. Na primjer, igra Grand Theft Auto V, iako popularna diljem svijeta, zabranjena je u nekim trgovinama u Australiji zbog nasilnih scena i kontroverznih dijelova igre.
S druge strane, igre koje uključuju kockanje poput Casino Hrvatska uglavnom nisu zabranjene zbog nasilja, već se reguliraju posebnim zakonima o igrama na sreću. Igre koje su zabranjene u određenim zemljama zbog nasilja uglavnom su one koje eksplicitno prikazuju agresiju, okrutnost ili ekstreman realizam nasilnih događaja. Takve zabrane često izazivaju rasprave o slobodi izražavanja, utjecaju medija na društvo te granicama prihvatljivog sadržaja u digitalnoj zabavi.
Kulturni razlozi zabrane popularnih videoigara
Kada se govori o videoigrama, često se susrećemo s različitim kulturnim standardima koji utječu na dostupnost određenih naslova na pojedinim tržištima. Igre koje su zabranjene u određenim zemljama često nisu nužno nasilne, već mogu sadržavati elemente koji se protive lokalnim običajima, vjerskim uvjerenjima ili tradiciji određene zajednice. Primjerice, u Saudijskoj Arabiji videoigre koje uključuju konzumaciju alkohola, igre na sreću ili sadržaj koji se protivi islamskim vrijednostima često bivaju zabranjene ili strogo cenzurirane.
Sličan primjer nalazi se i u Kini, gdje su igre poput Football Managera bile cenzurirane ili zabranjene zbog prikazivanja Tibeta kao neovisne države, što se protivi službenom stavu kineske vlade. Također, igre koje prikazuju duhove ili nadnaravne pojave često nailaze na zabranu ili cenzuru u Kini, jer se smatraju sadržajem koji može negativno utjecati na društvene norme i vjerovanja.
U Indiji je zabilježena zabrana igre Fallout 3 zbog prikazivanja dvoglavih krava, što se smatralo uvredljivim prema hinduističkoj tradiciji koja kravu smatra svetom životinjom.
Osim religijskih razloga, igre mogu biti zabranjene i zbog kulturnih tabua ili društvenih normi koje se razlikuju od zemlje do zemlje. Tako je u Južnoj Koreji zabranjena igra Homefront, zbog negativnog prikaza zemlje i njezina društva.
Iako igre poput Casino Hrvatska nisu zabranjene zbog kulturnih razloga, već su dostupne uz regulaciju propisa o igrama na sreću, jasno je da kulturni kontekst igra ključnu ulogu u određivanju dostupnosti pojedinih naslova. Igre koje su zabranjene u određenim zemljama zbog kulturnih razloga često izazivaju debate o tome kako industrija videoigara može poštovati lokalne običaje i istovremeno zadržati kreativnu slobodu. Ova problematika ukazuje na važnost razumijevanja različitosti kultura prilikom plasmana videoigara na međunarodno tržište.
Igre koje su cenzurirane zbog političkih sadržaja
Politički osjetljivi sadržaji često predstavljaju razlog zbog kojeg određene zemlje odlučuju cenzurirati ili potpuno zabraniti neke videoigre. Primjer za to je poznata igra Battlefield 4, čija je prodaja zabranjena u Kini zbog prikaza kineske vojske u negativnom kontekstu. Vlasti su smatrale da igra narušava nacionalni ugled i promovira iskrivljenu sliku o njihovoj zemlji, što je dovelo do potpune zabrane prodaje i distribucije.
Sličan slučaj dogodio se i s igrom Call of Duty: Black Ops, koja je zabranjena na Kubi zbog prikaza atentata na Fidela Castra. Kubanske vlasti smatrale su takav sadržaj neprihvatljivim i politički uvredljivim, što je rezultiralo zabranom distribucije ove igre.
Igre koje su zabranjene u određenim zemljama zbog političkih sadržaja često sadrže reference na stvarne događaje ili osobe koje se smatraju kontroverznima ili neprihvatljivima za lokalne vlasti.
Tako je igra Hearts of Iron zabranjena u Kini zbog prikaza Tibeta i Tajvana kao neovisnih država, što je protivno kineskoj politici jedinstvene Kine.
U nekim slučajevima, čak i igre koje nisu primarno politički orijentirane mogu biti predmet zabrane ako se u njima nalaze elementi koji se smatraju politički osjetljivima. Primjerice, igre koje sadrže reference na povijesne sukobe ili teritorijalne sporove često nailaze na prepreke u zemljama koje su uključene u te konflikte.
Za razliku od ovakvih primjera, igre poput Casino Hrvatska uglavnom nisu predmet političkih zabrana, već se reguliraju kroz posebne zakone i propise vezane uz igre na sreću. Ipak, jasno je kako politički kontekst određene zemlje ima značajan utjecaj na dostupnost pojedinih igara na tržištu. Igre koje su zabranjene u određenim zemljama zbog političkih sadržaja ukazuju na složenost odnosa između kreativnih sloboda i političkih stavova pojedinih država, te na važnost pažljivog pristupa sadržaju videoigara prilikom njihovog globalnog plasmana.
Tagovi:


