Germania casino

5.0

Na početku vas čeka 50 besplatnih vrtnji na igri Book of the Fallen bez uplate. Prvom uplatom dobivate 100% bonus do 500 €, 50 vrtnji i 5 € sportsku okladu. Drugom uplatom stiže 80% bonus do 300 €, 100 vrtnji i još jedna sportska oklada od 5 €. Treća uplata donosi 50% bonus do 200 €, 150 vrtnji i dodatnih 5 € za klađenje.

MastercardVisaMaestroAircashRevolutSkrillDodatne
5.0

Rizk Casino

5.0

Registriraj se i osvoji 100% bonus dobrodošlice do 300 € + 100 besplatnih vrtnji za početak svoje Rizk avanture. Uz to dobivaš i besplatnu vrtnju na Wheel of Rizk. Uključi se u tjedne casino promocije s bogatim nagradama i iznenađenjima. Stisni RIZK i zaigraj odmah!

VisaMaestroAircashRevolutSkrillNetellerDodatne
5.0

Najveće zamke lojalty programa

Najveće zamke lojalty programa

Skriveni troškovi iza nagrada

Brojni potrošači često budu privučeni atraktivnim pogodnostima i nagradama koje nude različiti loyalty programi, međutim, ono čega mnogi nisu svjesni jesu dodatni troškovi skriveni iza primamljivih ponuda. Jedna od najvećih zamki lojalty programa upravo je činjenica da potrošači, vođeni željom za ostvarivanjem raznih pogodnosti, često zanemaruju eventualne dodatne troškove koji se skrivaju iza tih naizgled besplatnih nagrada.

Primjerice, određeni programi zahtijevaju kako biste iskoristili osvojene nagrade ili pogodnosti, da ostvarite minimalan iznos kupnje ili da nadoplatite dodatne usluge za koje ste vjerovali da će biti besplatne.

Super casino, primjerice, može ponuditi vrlo privlačne loyalty programe, no prilikom korištenja tih privilegija nepažljivi igrači često mogu završiti potrošivši znatno više nego što su prvotno namjeravali. Iz tog razloga, prije učlanjenja u bilo kakav program lojalnosti potrošači bi trebali pažljivo proučiti sitna slova i uvjete korištenja, te jasno definirati koliko su spremni potrošiti kako bi izbjegli neugodno iznenađenje.

Najveće zamke lojalty programa često se skrivaju upravo u tim skrivenim troškovima, pa je važno zadržati pronicljivost i oprez prilikom korištenja takvih pogodnosti. Budite svjesni svih uvjeta i troškova koji mogu pratiti iskorištavanje nagrada, te uvijek usporedite koliko stvarno dobivate za svoj novac.

Najveće zamke loyalty programa: bodovi koji brzo istječu

Jedan od čestih problema s kojima se korisnici susreću jesu bodovi ili nagrade koje imaju vrlo kratak rok trajanja. U početku, kada se potrošači prijavljuju za razne programe vjernosti, čini im se kako će skupljanje bodova biti jednostavno te kako će koristiti brojne pogodnosti tijekom dužeg vremenskog razdoblja. Međutim, stvarnost je često drugačija: bodovi koji se prikupljaju kroz potrošnju imaju vrlo ograničen vijek trajanja, a kupci nisu uvijek dovoljno informirani o tome kada njihova prava istječu.

Najveće zamke lojalty programa često se kriju u samim uvjetima korištenja bodova. Primjerice, program lojalnosti kakav ima Super casino može nuditi vrlo primamljive nagrade, no ako bodovi koje ste strpljivo skupljali istječu nakon samo nekoliko tjedana ili mjeseci, moguće je da ćete ih izgubiti prije nego što ih iskoristite.

Time se gubi prvotni smisao programa lojalnosti, a kupci ostaju frustrirani i razočarani.

Kratki rokovi valjanosti bodova često tjeraju potrošače da brže troše svoj novac ili da kupuju stvari koje im nisu potrebne, samo kako bi sačuvali osvojenu pogodnost. Ova situacija savršeno ilustrira kako najveće zamke lojalty programa mogu dovesti do impulzivne potrošnje i osjećaja nezadovoljstva kod kupaca. Kako biste izbjegli neželjeno gubljenje bodova, uvijek pažljivo pratite rokove isteka te planirajte potrošnju u skladu s vlastitim potrebama i mogućnostima.

Privlačne ponude koje vode u nepotrebnu potrošnju

U današnje vrijeme gotovo svaki brend ili trgovina koristi loyalty programe kako bi privukli što veći broj kupaca. Jedan od glavnih načina na koji privlače pažnju potrošača su upravo atraktivne ponude i ekskluzivne pogodnosti za članove. Međutim, ono što se na prvi pogled čini kao prilika za odličnu uštedu ili dodatnu nagradu, često predstavlja jednu od najvećih zamki lojalty programa.

Naime, potrošači često upadaju u zamku te započinju kupovati artikle koji im zapravo nisu potrebni, vođeni osjećajem da će na taj način brže doći do željene nagrade ili ostvariti ekskluzivne pogodnosti.

Takvi impulzivni postupci često poništavaju početne benefite ovakvih programa, pretvarajući ih u dodatni trošak umjesto uštede. Primjerice, Super casino kroz svoje atraktivne ponude može potaknuti igrače da ulažu veće iznose nego što su prvobitno planirali, vjerujući kako im je ponuđeni bonus ili dodatna pogodnost neodoljiva prilika.

U takvim situacijama kupci često ne razmišljaju racionalno, zbog čega mogu završiti s većim troškovima nego što su imali prije priključenja programu vjernosti. Upravo zato se najveće zamke lojalty programa kriju u emocionalnoj manipulaciji potrošača kroz ekskluzivne ponude ili ograničene akcije koje stvaraju lažni osjećaj hitnosti i potrebe za trošenjem. Kako biste izbjegli tu zamku, uvijek budite svjesni svojih potreba, pažljivo planirajte kupnju i nemojte dopustiti da vas privlačne ponude navedu na nepotrebnu potrošnju.
Tagovi: